خرید گیج فشار

خرید گیج فشار

خرید گیج فشار

گیج فشار از تجهیزات ابزار دقیقی است که در صنایع بسیاری کاربرد دارد. فشارسنج های موجود در بازار در مدل و با کیفیت و برندهای مختلفی عرضه شده اند، بنابراین اگر اطلاعات فنی کافی نداشته باشید ممکن است در خرید گیج فشار دچار مشکل شوید.

گیج فشار آلمانی

شرکت های بسیاری در سراسر جهان گیج فشار تولید کرده اند. اما همان گونه که می دانید آلمان از پرچم داران تولید تجهیزات به کار رفته  در صنایع است.

شرکت های آلمانی بسیاری در زمینه تولید ابزار دقیق فعال هستند که کیفیت محصولات تولیدی این شرکت ها از سایر تجهیزات موجود در بازار جهانی معمولا بالاتر است.

گیج های فشار آلمانی را می توان برای اندازه گیری انواع رنج های فشار با دقت های مختلف در بسیاری از صنایع به کار برد. این فشارسنج ها با روش های بوردونی و دیافراگمی فشار را اندازه می گیرند.

همچنین باید توجه داشت که اگر فرآیند خورنده است و باید از متریال استنلس استیل استفاده کرد، حتما باید از گیج های آلمانی و اروپایی استفاده کنید.

گیج فشار ویکا

کمپانی آلمانی ویکا رنج گسترده ای از فشارسنج ها برای صنایع مختلف تولید کرده است. این فشارسنج ها را در سیستم های مختلفی می توان به کار برد، از جمله:

  • سیستم های نفت و گاز
  • صنایع شیمیایی
  • صنعت پتروشیمی
  • آب و فاضلاب
  • نیروگاه ها

گیج فشار چینی

گیج های فشار چینی با کیفیت و برندهای مختلفی در بازار ایران موجود هستند. این مانومترها قیمت ارزان تری نسبت به مانومترهای ساخت کشورهای دیگه دارند.

مطالعه مطلب  سنسور اختلاف فشار

فشارسنج های چینی در مقایسه با فشارسنج های ساخت کشورهای دیگر عمر کوتاه تری دارند و برای هر فرآیندی مناسب نیستند.

از مانومترهای چینی می توان برای اندازه گیری رنج های میلی باری تا رنج های بالا استفاده کرد. اما باید توجه داشته باشید که اگر فرآیند شما خورنده است، نصب گیج فشار چینی انتخاب مناسبی نیست.

فشارسنج های گروه مهندسی صدف

گروه مهندسی صدف با هدف تامین تجهیزات ابزار دقیق مورد نیاز صنایع مختلف در ایران ایجاد شده است. رسالت ما در گروه مهندسی صدف تامین تمامی تجهیزات ابزار دقیق با بهترین کیفیت و برندهای مختلف است.

یکی از تجهیزات پرکاربرد در تمامی صنایع گیج فشار است. فشارسنج ها در مدل ها و با برندهای مختلفی در بازار موجود است. با توجه به تنوع بالا محصولات موجود باید در هنگام انتخاب فشارسنج آیتم های بسیاری را در نظر بگیرید که بهترین انتخاب را داشته باشید.

از فشارسنج های موجود و قابل سفارش می توان موارد زیر را نام برد:

  • فشارسنج های اروپایی و آلمانی
  • فشارسنج های آمریکایی
  • فشارسنج های ترک
  • فشارسنج های چینی

و…

این مقاله را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در email

مقالات تخصصی

کنترل ولو
شيرصنعتی

کنترل ولو

کنترل ولو چیست؟ یک کنترل ولو در واقع شیر کنترلی است که برای کنترل جریان به کمک کنترل فشار سیال از طریق سیگنالی

ادامه مطلب